Mám chuť pridať sa!

Som student Som manazer

Generálni partneri

FMUK

Heineken

NTB

Accenture

Postova banka

Partneri aktivít

aspiro_logo BISLA1

McK_logo_w90px

franklin

pelikan_na_WEB

Logo_PV_color_on_white_web

VUB_LOGO_NOVECLAIM

CCG1

Podporovatelia

martinus_width_positive

Translata1

Webcreator_logo-1

3.mája 2010

Veľká prednáška Tatiany Kyseľovej

Na základe celofakutlného hlasovania, ktorým si študenti mohli zvoliť akúkoľvek ženskú osobnosť Slovenska, sa Managerii podarilo priniesť absolútneho víťaza. Tým je úspešná podnikateľka Tatiana Kyseľová (CEO a co-owner Pelikan.sk), ktorá priniesla ďalšiu zo série veľkých prednášok so ženskými hosťami. Podnikanie spojilo viaceré jej záujmy a prinieslo pocit slobody. Hoci v čase, keď zakladala prvú vlastnú spoločnosť mala iba dvadsať rokov, podarilo sa jej preraziť. Porozprávala vám o ťažkých prvých rokoch začínajúcej podnikateľky, ale i najdôležitejších výzvach, ktoré čelila už ako riaditeľka rozbehnutej firmy. Ďakujeme vám za váš záujem, ktorý ste potvrdili naplnenou aulou, ale i veľmi pozitívnym feedbackom.

IMG_96062

Niekoľko príkladov spätnej väzby študentov:

„Páčil sa mi Tánin mladícky prístup. Vždy pred a po otázke sa usmiala, urobila z toho komornú diskusiu s 200 študentmi.“

„Na jednej strane síce nepôsobí dojmom manažéra s presne jasnými pravidlami vedenia a líderskou charizmou, na druhej strane je geniálnym príkladom toho že mladý človek pokým má chuť a vie uvažovať a učiť sa, tak dokáže neuveriteľné veci.”

„Druhý deň po prednáške som dal skoro výpoveď. Rozhodol som sa, že sa naplno začnem venovať svojim nápadom a ich realizácii. Vďaka Táni.“

„Ponaučenie: Iniciatíve sa medze nekladú. Všetko sa dá, len treba chcieť."